Limit czasu sesji zostanie za chwilę przekroczony z powodu nieaktywności. Kliknij przycisk OK, aby przedłużyć sesję o 120 min.
Warunki dostaw
Zalecenia dla klientów: podczas odbioru przesyłki od Kuriera prosimy każdorazowo o skontrolowanie czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeżeli tak, to prosimy wpisanie stosownego komentarza na liście przewozowym jako podejrzenia wady ukrytej. Znacznie uprości to cały proces ewentualnej reklamacji. Pomimo tego, że współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami, to nie można w 100% ograniczyć uszkodzeń opakowania i towaru podczas transportu. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
Bezpłatna dostawa
Starając się o efektywniejsze koszty transportu i obniżenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne firma Manutan gwarantuje bezpłatny transport dla wszystkich zamówień o wartości przewyższającej 340 zł netto.
Przy zamówieniach, które nie osiągają tej wartości, podczas wystawiania faktury zostanie doliczona dopłata za doręczenie w wysokości 25 zł netto
Faktura
Każda transakcja udokumentowana jest fakturą VAT, która jednocześnie stanowi podstawę udzielenia 10-letniej gwarancji. Faktura dostarczana jest osobiście przez kuriera wraz z dostawą produktów w przypadku płatności gotówkowych, bądź pocztą pod wskazany przez Państwa adres, w przypadku płatności przelewem. Za każdym razem, kiedy realizacja Państwa zamówienia będzie podzielona na części (zgodnie z informacją podaną w potwierdzeniu zamówienia) faktury będą wystawiane za każdą dostawę częściową oddzielnie, zgodnie z powyższymi zasadami. Jeżeli Faktura miałaby zostać przesłana na inny adres niż adres doręczenia towaru, to prosimy o podanie tej informacji np. w polu „Uwagi” na formularzu zamówienia lub poprzez skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 022 8743265, e-mail: manutan@manutan.pl.
Jutro u Ciebie!
Większość naszych produktów dostarczana jest już w ciągu 1 dnia roboczych od złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 (np. produkty zamówione w poniedziałek do godziny 12.00 dostarczamy we wtorek do godziny 16.00). Dla produktów, których termin realizacji jest dłuższy niż 1 dnia obowiązuje również zasada dostaw w dzień roboczy w godzinach od 8.00 do 16.00. Dostawa w ciągu jednego dnia roboczego obowiązuje tylko dla obszaru oznaczonego kolorem czerwonym na mapie poniżej. W pozostałych obszarach dostawy realizowane są w ciągu dwóch dni roboczych.
Terminy dostaw
Terminy dostaw dla poszczególnych produktów znajdziecie Państwo w katalogu oraz na stronie internetowej i zawsze odnoszą się one do dni roboczych. Po zarejestrowaniu zamówienia i przekazaniu go do realizacji, wyślemy do Państwa faxem bądź mailem potwierdzenie informujące o dacie dostawy. Jeżeli okaże się, że potwierdzony wcześniej termin dostawy ulegnie zmianie, poinformujemy o tym telefonicznie lub emailem. W sytuacji, kiedy z przyczyn niezależnych od nas, nie będziemy mogli zrealizować dostawy np. okaże się, że producent wstrzymał produkcję lub dokonał zmiany asortymentu, skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Przekazanie towaru klientowi
Wszystkie dostawy realizowane są zgodnie z zasadą „do drzwi klienta“, co oznacza, że paczki małe i lekkie, nie wymagające użycia specjalnego sprzętu lub współpracy kilku osób, dostarczane są przez kierowcę do możliwie najbliższego punktu odbioru np. do drzwi lub na recepcję. W przypadku przesyłek dużych, ciężkich lub wymagających użycia specjalnego sprzętu, kurier ułatwia dostęp do towaru poprzez zdjęcie go z samochodu.